duminică, 15 august 2010

Scrub cu zahar

Hidratarea corpului dupa dus a devenit un ritual extrem de necesar din cauza depunerilor reziduale din apa de la robinet care favorizeaza uscarea excesiva a pielii. Din pacate, timpul este destul de limitat si de cele mai multe ori sarim aceasta ultima etapa, in defavoarea elasticitatii si aspectului pielii. Situatia nu imi este straina deloc, si din acest motiv am ales sa imi hidratez pielea chiar in timpul dusului, curatand-o in acelasi timp. Ca un adevarat fan al cosmeticelor naturale, am preferat sa imi creez singura o reteta de scrub cu cu ingredientele pe care le aveam la indemana.

- cristale de zahar brun ( 5 linguri)
- miere de albine (4 linguri)
- ulei de masline (2 linguri)
- lapte de cocos (2 linguri)

Laptele de cocos este optional, insa efectul sau asupra pielii este cu adevarat benefic, din acest motiv regasindu-se in cele mai multe cosmetice de pe piata. Cu un continut ridicat de grasimi si acizi grasi, laptele de cocos este totodata un antiseptic natural, curatand in profunzime impuritatile fara a usca pielea. Din acest motiv il folosesc si ca alternativa la demachiantul obisnuit sau il aplic la sfarsitul procesului de demachiere pentru un plus de hidratare. In reteta de scrub, am inclus laptele de cocos pentru a omogeniza compozitia si a o face mai usor de aplicat.
Datorita actiunii puternic exfoliante a cristalelor de zahar, scrubul se aplica o data pe saptamana.


2 comentarii:

  1. lapte DE COCOS? de ulei si unt am auzit, insa de lapte nu. De unde se poate cumpara?

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am gasit la un magazin bio din Real Galati. O sa ii fac si o poza in curand. Tinut in frigider isi schimba consistenta la suprafata si devine aproape solid. Partea solidificata am folosit-o la scrub insa cred ca depinde foarte mult de cat este de diluat cu apa.

    RăspundețiȘtergere